Tuesday 23 April 2013

Where can I find you?


Huh, ette arvaakaan kuinka väsyny mie oon! Eikä tälle väsymykselle ole edes mitään yksittäistä selkeää syytä. Vähän arvelen, että stressaan alitajunnassa siitä Dressmannin paikasta, tulevista pääsykokeista (eka on 4.5.), tulevasta syksystäki jo(???), menneistä jutuista, ikävöinnistä jne.... Unet jää siis vähän vähälle/huonoksi kun illalla pyörii liikaa asioita mielessä ja myös yöllä heräilee. Jospa kohta helpottais!

En oo jaksanu blogiin kirjotella juurikin tän väsymyksen/voimattomuuden takia. Oon yrittäny kuitenkin facebookia ja vähän instagramiakin päivitellä, kun blogiin ei tule mitään uutta juttua. Mulla ei ole tällä viikolla enää töitä, niin ehkä mie vaan nukun joku päivä niiiin pitkään kun vaan unta riittää jos vaikka piristyisin vähän!

Ajattelin nyt koota tähän kaikki ne paikat, missä/mistä tätä blogia ja minua voi seurailla. Uusille lukijoillekin tiedoksi siis nämä :)


la mia vita on facebook

Facebookia yritän päivitellä usein, sieltä näkee enemmän minun kuulumisia kuin täältä blogin puolelta. Sinne siis meen ekana päivitteleen jos ei blogiin ehdi :)


 

la mia vita on blogilista.fi

La mia vitaa voi seurata blogilistan kautta. Sinne tulee kaikki seurattavien blogien päivitykset helposti yhteen paikkaan.


 

la mia vita on instagram

Instagram oli ennen kovemmassa käytössä, mutta päivittelen kyllä nykyäänki aina silloin tällöin. Sieltä myös voi nähdä semmosia kuvia, jotka ei blogin puolelle edes päädykään.


 

la mia vita on bloglovin

La mia vitaa voi seurata myös bloglovinin kautta.



Mulle ainakin kaikista helpoin tapa seurata blogeja, on bloggerin kautta. Siinä samassa näkyy oma blogi ja muiden blogien päivitykset alla. Omaa blogia ei tarvi, vaan bloggeriin voi kirjautua ihan kuka vaan. Tämän kautta kirjautuneet näkyy tuossa oikealla lukijoissa.



Nyt mie väsyny tyttö meen nukkumaan ja nukun pisimpään ikinä!



Noora

No comments:

Post a Comment