Friday 14 June 2013

Today's reason to smile


Tää päivä alko ihan samalla tavalla ku jokainen edellinen tällä viikolla. Hirveän levoton yö takana ja ku kello soi, niin tuntu etten olis nukkunu ku maksimissaan pari tuntia. En tiiä mistä johtuu. Viime yönä mm. poltin tupakkaa ja osasin myös lentää :) Kumpaakaan en ole muuten oikeassa elämässä ikinä kokeillu. Heh heh... Ai mitenniin väsyttää...?

No mutta kuitenki palataampa siihen aamuiseen. Tsekkasin kännykän niinkö aina, mutta tällä kertaa siellä oliki tämmönen piristävä viesti mulle!


"Moi.

Kello 1.09 Ranskan aikaa ja mä makaan tällä hetkellä nizzalaisessa hotellissa. Mä äsken sattumalta aloin lukemaan sun blogia ja mulle tuli tunne, että nyt *****, laitat tuolle tytölle viestiä. Mä jatkoin selaamista pidemmälle ja päätin, että nyt mä laitan sulle viestiä. "Talking about self confidence":en kohdalla päätin viimestään, että joo, suhun haluan tutustua.

Joten sitä mä tässä par'aikaa teen.

Moi, mä oon siis *****. Voi luoja tää saattaa tuntua susta oudolta. (: Mutta, enää en peru.

- *****
 

 PS. okei, toi kuva vuodelta -05 oli se viimenen pisara tän viestin laittamiseen. (:"



Ei voi muuta sanoa kuin, että hymy oli aika leveä tän viestin lukemisen jälkeen ja mietin vaan, että tämmöstä ei kyllä kovin usein tapahdu mulle. Kiitos siis piristäjälle, oli kiva saada jotain vähän erilaista viestiä! :) Niin ja tuli tänään kyllä aika piristävä puhelukin! Selvästikin ihmiset huomaa, että oon väsyny ja tarviin piristystä!

Melkein vois mennä jo nukkumaan.. Tällä viikolla on ollu jo 40h töitä ja huomena taas jatkuuuu. Hyvää yötä ja viikonloppuaki!



Noora

4 comments:

  1. Ihana viesti, tollaset on niin piristäviä! :)

    ReplyDelete
  2. Aika onneton mies ku ettii naisia blogeista hahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha!! Naureskelin tälle kommentille, tää oli hyvä :D

      Delete