Wednesday 5 February 2014

Halpaa sisustamista


En oo varmaan ainoa, joka on kiinnittäny huomiota Jotex nimisen sivuston mainokseen. Ne mainostaa, että sisustaminen voi olla myös halpaa. Se kuulosti näin opiskelijabudjettiin sopivalta, niin menin heti tsekkaan kyseiset nettisivut.

Mulla on ollu pitkään hakusessa leveän peiton pussilakanat ja iso päiväpeitto. Muutama kiva on löytyny liikkeistä, mutta ne on sitten ollukki yli 100€:n luokkaa. Ja mulle ei oo kelvannu ihan kaikki tylsimmät ja halvimmat mitä on tullu vastaan.. Ainoastaan yhet leopardipussilakanat sai kelvata kun parempiakaan ei löytyny.

Tilasin tänään tuolta jotexilta sitten kahet pussilakanat ja vihdoin sen päiväpeiton, eikä maksanu ku 80€ kaikki yhteensä. Ja otin siihen vielä nopean toimituksen, niin tuotteiden pitäis tulla hyvällä tuurilla jo maanantaina.

Nämä tilasin:
Tämä mustana..



Tuolta on hyvä tilata jos ei pääse Ikeassa käymään :) Eipä ollu kallista! Tai no ei pitäis sanoa ennen kuin tuotteet oikeasti tulee tänne asti haha! Mutta suosittelen ainaki kattoon sivuston läpi jos kiinnostaa yhtään!



Noora

2 comments:

  1. Mä oon niiin hurahtanu tohon sivostoon!!! Oon tilannu vaikka mitä ja ihan tosi halvalla:DD pöytälampun verhot torkkupeiton koristetyynyliinoi pöytäliinan keittiö tekstiilei ja paljon on viel listalla ostettavana haha:Dd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha en ihmettele yhtään! Ei oo nimittäin pahan hintasia nuo tuotteet tuolla :)

      Delete